2020.04.14. 17:14, Roxie
Csere és partnerkapcsolat
Ez az a témakör ahol mindenkinek különbözik a véleménye. Viszont a partnerkapcsolat látogatottságra gyakorolt hatásairól senki sem vitatkozik. Mindkét félnek előnyös az, ha más oldalakkal kölcsönösen hirdetik egymást.
Ahány szerkesztő, annyi módja és olyan szabályai vannak a cseréknek. Van aki csak hasonló témájú oldalakkal cserél, van aki pedig olyan oldalakkal amiket rendszeresen látogat és szeret. Valaki elvár egy látogató számot vagy frissítés számot valaki pedig nem.
Nem szeretnénk megváltoztatni és felrúgni a szerkesztők egyes szokásait és elveit, de gondolkozzatok el! Magadnak és magadért szerkesztesz, vagy hogy minél több embert érjen el az általad közvetített tartalom? Ha az utóbbi, a csererészleged ne legyen annyira a személyes linkgyűjteményed hanem igazítsd az oldal tartalmához. Van egy színésszel foglalkozó rajongói oldalad? Cserélj egy sorozatos oldallal amiben szerepel a színész. A sorozatos oldal látogatói ha kíváncsiak az adott kedvencükre akkor nyertél, ha a színész rajongói rátalálnak a sorozatos oldalra általad akkor a partnered is nyert!
Social Media
Csak is nyerni lehet azzal ha az oldaladnak helyet csinálsz mondjuk facebook-on is, lehet kicsit szemét lesz, de így olyan emberekhez is eljuthat az általad gyártott tartalom, akik még a google-t sem használják, és a kedvenceiket, a napi híreket a facebook üzenőfalról szívják fel.
Hogy mit teszel közzé az oldalad facebook oldalán, az csak rajtad múlik! Lehet az oldalad rövidített változata, a legfontosabb eseményeket és bejegyzéseket röviden megosztod egy link társaságában. Képzeljetek el úgy mint egy hirdető falat. Nem szükséges oda külön tartalmakat gyártani, de megéri majd ezzel foglalkozni.
A blogokkal is lehet tarolni, emberek ezrei blogolnak csak facebookon például, nagy sikerekkel. Ha mellé van egy honlapod, akkor megoszthatod az ízelítőt, és megtalálják az összes tartalmadat szépen összeszedve.
Erről külön bejegyzést szeretnénk majd a jövőben, de gondolkozzatok el rajta, szinte minden témájú oldal átépíthető az egyes social media felületekre, és nagyon szépen kiegészítik egymást.
Kihívások és vendégbejegyzések, és közösségek.
Ez talán a bloggereknek a legjobb opció, sokszor végig söpörnek bizonyos kihívások a szerkesztői közösségekben, és általában egy-egy kihívást nagyon sok ember végig követ és jó eséllyel ráakad egy-egy olyan oldalra ami a kedvencévé válik. Érdemes ezeket töltögetni, továbbadni és esetleg ha van valami jó ötleted el is indítani egy sajátot.
Ugyan így érdemes különböző magazinokhoz csatlakozni és vendégíróként megosztani dolgokat, sokszor ezek ki is zökkenthetnek a blogod aktuális témájából (persze abszolút jó értelemben), ugyan így te is toborozhatsz vendégírókat egy-egy project keretében, és nem csak ők, hanem az általuk gyártott tartalom is látogatókat vonzhat az oldaladra.
Egyes közösségekhez való tartozást is megadhatja neked mindezt, barátokat akiknek hasonló az érdeklődési köre, ötleteket és tanácsokat az oldaladhoz, de egy közösség aktív tagjára a kívülállók is hamarabb felfigyelnek.
Ezeket a lehetőségeket máshol sem látjuk elképzelhetetlennek, csak sajnos még példát nem láttunk rá, más kategóriákban.
Ajánlók és ingyenes hirdetési lehetőségek
A G-Portálnak is vannak ajánlói, vannak szerkesztők is akik ajánlókat hirdetnek meg (khm.. mi is). Ne legyetek restek lecsapni az ilyen lehetőségekre is! Sok ajánlói rendszer ott akad meg hogy nem találnak hozzá elég potenciális nyertest, ismert 5 lapot, azokat már kirakta és megunta a portállista böngészését ezért beszünteti az ajánlókat. Neked nem kerül semmibe, a szerkesztő aki csinálja neki ez egy + szolgáltatás tehát haszon, ha megnyered akkor pedig neked haszon. Akkor is ha 20 látogatója van, neked meg 200, valószínű hogy a maradék 19 az nem ugyan az ember lesz.
Sokszor ez csak egy kommentbe vagy egy űrlap kitöltésébe kerül, szóval nosza, ajánljátok magatokat itt, vagy küldjetek aktuális változásokat a weboldalatokkal kapcsolatban, ha A G-Portál berkeiben szerkesztetek akkor vár rátok a friss tartalom lista, és a szerkesztő ajánlata is!